Tirsdag var det duket for første runde for stjernelaget vårt.
De dro til Imås for å møte Imås og MK.
Det ble seier i begge etter masse flott spill og en skikkelig god laginnsats der de jobbet som et lag. Det var gøy å se.
De hadde også to nye spillere med seg i kamptroppen som hadde det kjempegøy.
Da ser vi fram til neste runde i Mandal i august, før vi skal ha siste runde hjemme hos senere på høsten.

Tapte 4-2 for Vindbjart i Vennesla!
Vi leverte en god kamp borte mot Vindbjart 2, men


