Stjernelaget sparket sesongen i gang på tirsdag!

Tirsdag var det duket for første runde for stjernelaget vårt.

De dro til Imås for å møte Imås og MK.

Det ble seier i begge etter masse flott spill og en skikkelig god laginnsats der de jobbet som et lag. Det var gøy å se. 

De hadde også to nye spillere med seg i kamptroppen som hadde det kjempegøy.

Da ser vi fram til neste runde i Mandal i august, før vi skal ha siste runde hjemme hos senere på høsten.

Del denne saken

Flere nyheter